2011. április 24., vasárnap

N95 8GB - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Eladóvá vált hű társam, a képeken látható eredeti (nemkínai!!!! ) Nokia N95 8GB. A telefon márciusban lett 3 éves, vigyáztam rá, de nem vitrinben tartottam, így kopottas a külseje (megtehetném, hogy veszek rá 3-4ezerért egy új házat és eladom, mint agyonkíméltet, de korrekt akarok lenni, ilyen a valós állapota, ez a gyári háza, sose volt cserélve). Maga a készülék gyárilag független és teljesen rendben van, decemberben volt szoftverfrissítésen, meg egy-két apróbb javításon, szóval tényleg működik tökéletesen. Dobozt, adatkábelt, töltőt, (lejárt) garancialevelet adok hozzá, a headset sajnos tönkrement. Szerintem még mindíg az egyik legkorrektebb teló, csak tudtam szerezni egy X6ot jó áron és hát az azért mégiscsak újabb: ) Garancia természetesen nincs, személyes átvételnél kipróbálható minden funkciója. Csere nem érdekel, csak kp, vagy max kajajegy, de úgy drágább. Üdülési és tsai kizárva! Kérdezzetek bátran, igyekszem válaszolni!
CSAK olyanok licitáljanak, akik tényleg elviszik és pénzük is van rá. Spykee24 pedig a közelébe se jöjjön!!!! Egyszer már leütötte, csak nincs pénze. Azért hirdetem újra. Nem a termékkel volt gond.


Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Az aukció vége: 2011-04-27 21:14
. N95 8GB - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Fontos